11-01-2007, 01:24 PM
Mukkus Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Peter Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Peter Wrote:Aldus die voorzitter. Als hij echter echt meer dan 20 miljoen vraagt denk ik dat de Heerenveenfans nog lang van Alves kunnen genieten. :eeeek:
Dat lijkt me een enorme straf als hij de komende 8, 9 seizoenen gemiddeld 25 goals maakt. :lol:
Voorlopig is dit het 1e seizoen in zn carriere dat hij meer dan 14x kan scoren he. Eigenlijk ist een soort Charisteas. :razz:
Leg deze eens even uit, Pedor, want heel veel manker heb ik ze zelden (ook van jou) voorbij zien komen... :lol:
Mwoah, in Zweden in 90 wedstrijden meer dan 50 keer scoren, maakt hem niet echt een Charisteas.
Peter is gewoon een beetje jaloers dat Heerenveen 100% eigenaar is van hun braziliaantje. Kunnen ze bij PSV niet zeggen.....
het is een goeie speler, maar dit soort bedragen zou ik pas betalen als hij wat langer in nederland zo goed presteert. ik vind het wel opvallend dat hij (net als inertijd huntelaars) 0 assists heeft. als het scoren even wat minder gaat lopen, heb je er weinig aan.....
maar eerlijk is eerlijk, als je zoveel geld ontvangt voor een prutser als samaras, dan handel je slim. :wink: