15-01-2007, 11:49 PM
Genomico Wrote:centre court Wrote:Wie gaat er dit seizoen eigenlijk de grote verrassing worden? Dan bedoel ik uiteraard niet de grote talenten als gasquet del potro monfils murray berdych enz, die kennen we allemaal wel en die komen er ook wel. Maar welke speler gaat dit jaar erg veel stijgen waarvan we 't eigenlijk niet verwachten? Een wat ouder iemand, iemand die je geen talent meer kan noemen. Een speler buiten de top 50. Lijkt me leuk als iedereen één naam noemt. Kunnen we onze ''middelmatige'' speler 't hele jaar volgen. :8:
Ik zeg: Karlovic!!!
Hopelijk draait ie een goed HC seizoen. Indoor en op gras moet ie dan doorstomen!
Niemand behalve Canas. Dit wordt het jaar van de talenten. De wat oudere jongens zullen allemaal moeten inleveren. Del Potro dendert de top 50 in, Korolev, Gulbis, Zverev, Querrey en Cilic de top 100 en Djokovic uiteraard de top 10. Murray mag doodvallen en Haase zal aan het einde van dit jaar rond de 100e plek staan hopelijk. Andreev zal ook wel weer terugkomen in de subtop.
Als ik 1 naam moet noemen die het beter gaat doen dan is Canas natuurlijk de meest logische keus, maar misschien wat meer verrassend: Vinciguerra en Chiudinelli alhoewel die ook nog maar 25 zijn.
De speler die te laat stopt met zijn carriere is Thomas Johansson. Ik verbaas me er nog steeds over dat hij partijen kan winnen.
waarom doet canas nog niet mee aan de AO? Hij speelt de laatste tijd al weer erg sterk in 't challengercircuit. Ook op HC.
Niets is sterker dan dat ene woord...