17-01-2007, 11:53 AM
Ik heb net uit betrouwbare bron vernomen dat aissati naar twente gaat!
Voetbalzone bevestigt dat, maar ja, daar staat wel vaker onzin op! ik ben benieuwd!
Voetbalzone bevestigt dat, maar ja, daar staat wel vaker onzin op! ik ben benieuwd!
voetbalzone Wrote:FC Twente huurt Ismaïl Assati voor de rest van het seizoen van PSV. Trainer Fred Rutten verklaarde dat de 18-jarige middenvelder geen basisplaats gegarandeerd kan worden, maar zegde PSV toe veel gebruik van het talent te gaan maken.
Eerder leken de Enschedeërs af te haken voor de diensten van de speler, omdat Aissatiââ¬â¢s werkgever een basisplaats bij zijn tijdelijke onderkomen zou eisen. Ook wilde Twente hem voor 1,5 jaar overnemen, waar PSV niet op in wilde gaan. De onderhandelingen tussen beide clubs hebben nu alsnog een positief einde gekregen.
"Dit is een goede stap voor mijn ontwikkeling", liet Aissati in een reactie op de officiële website van PSV weten. Zijn contract loopt medio 2009 af in Eindhoven.
Dit seizoen werd de jeugdinternational bij PSV meestentijds als invaller gebruikt. Voor de ontwikkeling van de geboren Utrechter leek het de landskampioen zinvoller hem tijdelijk af te staan.