17-01-2007, 12:16 PM
Lamme Lennie Wrote:Ik ben het met Marshall eens dat je de die films moeilijk met elkaar kunt vergelijken.Marshall Wrote:The Godfathers zijn ook vrij simpele films maar moet je in de tijdsperiode zien. Ik bedoel: The Godfather vergelijken met Goodfellas is natuurlijk je reinste kul, laat staan met Donnie Brasco... Degene die dat doet moet voor immer verbannen worden naar de kelders van tel sell! Tussen eerst en laatstgenoemde film zit 25 (!!!) jaar verschil. Dat is ongeveer vergelijken van de pk's van een Ferrari 208 met een 599... #-o
Maar dan nog kan ik toch zeggen dat die films mijn voorkeur genieten in dat genre, boven the Godfather? Ik zeg dat the Godfather saai is, dat heeft niets te maken met het feit dat hij ouder is dan de andere genoemde films =;
Of ben jij er ook zo eentje die alle 'oude' films standaard een hoog cijfer geeft?
Het meeslepende familiedrama van The Godfather met prachtige beelden en muziek tegenover de keiharde actie van Goodfellas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello