19-01-2007, 07:34 PM
Nu moet ik als tutor van M. Acda even optreden: Ik begeleid hem namelijk, ook al heb ik dezelfde leeftijd. Ik heb namelijk een hogere volwassenheidsfactor. Daarom zorg ik in de komende weken ervoor dat Milad weer in het gereel komt.Dit zal eventjes duren, maar het komt goed, heren. Gun mij even de tijd en hij weet weer dat hij een linksback is. Die simpel weg de bal moet afpakken en weer inleveren. Een assistje is niet je taak, maar wel leuk om mee te pakken.
Wat dan weer niet inhoud dat de spreekkoorlijke "Klop" de bal moet ontvangen. Er spelen namelijk 11 FC CT-ers tegelijktijd op het eld, die elk hun eigen taak hebben. Die moet naar behoren worden uitgevoerd. zodra dit niet gebeurd dan mag dat worden gemeld tijdens de wedstrijd en de teamtrainingen. Maar niet op een (semi) open forum.
Kortom: Kusje op het zand erover en jullie zijn weer vriendjes. Daarna mag Milad zich even melden bij ome Giel. :wink:
Wat dan weer niet inhoud dat de spreekkoorlijke "Klop" de bal moet ontvangen. Er spelen namelijk 11 FC CT-ers tegelijktijd op het eld, die elk hun eigen taak hebben. Die moet naar behoren worden uitgevoerd. zodra dit niet gebeurd dan mag dat worden gemeld tijdens de wedstrijd en de teamtrainingen. Maar niet op een (semi) open forum.
Kortom: Kusje op het zand erover en jullie zijn weer vriendjes. Daarna mag Milad zich even melden bij ome Giel. :wink:
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
[b]Giel van de Poel[/b]