03-03-2005, 06:08 PM
El Parasito Wrote:Verbeteringen aan Hattrick:
Inkomsten van merchandising en inkomsten verhuur grond rondom stadion aan snackbar, koffiehuisjes etcetera.. Hoe ze dit invullen is aan Hattrick zelf.
Hattrick is een voetbal-managementspel. Ik vind persoonlijk dat het management niet de overhand moet krijgen, wat gebeurt door dit soort zaken in te voeren.
Het voetbalgedeelte mag van mij wel iets uitgediept worden, bijvoorbeeld links/rechtsbenige spelers, zwaardere weging van specialiteiten (of nieuwe specialiteiten), plaatsen van tactische wissels (bijvoorbeeld van tevoren kunnen aangeven dat als je na 60 minuten nog achterstaat dat er dan een extra aanvaller inkomt ten koste van een verdediger), etc etc. Feit is alleen dat dit soort veranderingen zeer lastig realiseerbaar zijn...
De enige aanbeveling die ik heb gedaan is het uitbreiden van de rubriek 'hoogtepunten' bij een speler, bijvoorbeeld wanneer hij van welke divisie kampioen is geworden, of ie wel es gedegradeerd is, of ie voor club X de 100 wedstrijden gehaald heeft etc. Nutteloos, maar erg leuk om te zien.