25-01-2007, 06:08 PM
Davydoff Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Quote:donderdag 25 januari 2007
Zeven aanhoudingen bij Ajax-Haarlem
Door MAAIKE RUEPERT
AMSTERDAM - Tijdens ongeregeldheden bij de voetbalwedstrijd tussen Ajax en Haarlem zijn woensdagavond zeven supporters aangehouden.
Bij aankomst riepen enkele Haarlemse supporters diverse leuzen die de Ajax-aanhang boos maakte. Deze begonnen met stenen en flessen te gooien. Daarop arresteerde de politie twee Ajax-fans.
Na de wedstrijd hield de politie nog vijf Ajax-supporters aan in verband met openlijke geweldpleging. De politie heeft haar uiterste best moeten doen om de supporters van de twee voetbalclubs gescheiden te houden.
De politie bekijkt videobeelden om te zien of er nog meer verdachten moeten worden opgespoord.
Nou, de KNVB kan niets anders doen dan Ajax uit het bekertoernooi gooien. Dat lijkt me duidelijk. Zelfs als het 'fans' zonder kaartje zijn, waarvoor vantevoren richting de 'ontvangende' club gewaarschuwd is word je uit een toernooi gegooid, dus het minste wat ze kunnen doen is uitsluiting. :8:
We liepen er net langs.... volgens mij is het vet cool om met je ME busje op mensen in te rijden :
En ik zag dat er nu ook zelfs vrouwelijke hooligans zijn... gezellig hoor!!
Het was gister hoor! :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!