26-01-2007, 12:21 PM
Lamme Lennie Wrote:Sportief hoor PSV! =D> #-o
Dat was omdat GAE in het begin van de 1e helft de bal bij een PSV-blessure ook niet buitenspeelde, maar vooral omdat het nieuwe regel blijkt te zijn die door de KNVB aan alle clubs is verkondigd: altijd doorspelen bij blessures tenzij de scheids affluit. Lijkt me een k-regel aangezien de scheids er vaak niet dichtbij staat en niet goed kan oordelen omdat hij zijn aandacht bij het spel moet houden. Net als met dat rood voor aanraken scheids zal dit nog veel problemen op gaan leveren. Nu werd er nog niet uit gescoord, maar dat zal binnenkort vast ergens gebeuren. Die speler van GAE liep trouwens fluitend van het veld (dacht ik) dus wel een goede regel tegen een veelgebruikte vorm van tijdrekken. Ik hoop wel dat alle clubs nu voortaan ook gewoon doorvoetballen, anders krijg je clubs die zich verongelijkt voelen omdat zij sportief willen zijn.
Verder natuurlijk dramatisch dat de basiself een tegengoal nodig voordat de spelers de moeite nemen eens een keer een sprintje te trekken. Dat wandelvoetbal kan zelfs GAE bijhouden, zij hadden zelfs de beste kansen. Gelukkig namen ze na die goal 20 minuten de moeite het tempo op te schroeven om GAE alsnog met gemak op te rollen. Maar na die 3-1 was het weer 'nou is het binnen' er werd er weer niks gedaan. Voordeel: kracht en zweet heeft dit 0,0 gekost. :x