28-01-2007, 09:34 PM
Berend Botje Wrote:Even voor alle duidelijkheid, de strafschop van Groningen was niet terecht, in tegendeel, het was een ordinaire Schwalbe, en het doelpunt van Heitinga was geen buitenspel.
Thx BB.
Maar alles en iedereen ziet het toch altijd Anti-Ajax hier, dus er is geen eer te behalen om met al die leeghoofden in discussie te gaan hierover.
Eerste helft was kut, met peren zelfs. Een ontzettende gure wind en het belabberde spel (bijna elke uitwedstrijd is zo !) hielpen niet echt om vrolijk te worden in dat oerlelijke groene monster.
Na rust was het eigenlijk exact hetzelfde, breekpunt is Suarez die mist alleen voor Stekel, en Stam die ongeveer een minuut of 5 erna de 2-1 maakt. Hierna is Groningen amper meer aan de bal geweest. Ze kregen nog wel 2 zeer grote kansen op 3-1, maar ook Ajax kreeg opgelegde kansen die keer op keer gemist werden.
2-2 was verdiend, gezien het spelbeeld, maar de 2-3 was wel heel lekker daar ! Goede terugreis gehad ... :lol:
Sneijder zag ik even 'trappen' ja, maar had 'live' het idee dat hij er niet veel aan kon doen, die gozer kwam van een meter of 10 'aansliden'. (overigens kon hij na 1 minuut 'janken' meteen weer hard rennen, net zoals dat lelijke monster Suarez steeds doet, jankerds!).
Pingel kon ik niet goed zien, als je erachter loopt kan ik voorstellen dat je hem geeft, maar van de zijkant, waar ik het zag, leek er weinig te gebeuren. Maduro hield nog vrij netjes de handjes thuis.
En verder, tackles zoals Stam doet zie je elke week, Nevland had dan ook in de 10e minuut al rood moeten hebben.
Stam is ©, dus dan mag je best even zeveren en tevens maakte hij, overduidelijk, GEEN handsbal.