29-01-2007, 12:37 PM
Ad Wim Wrote:Depor Wrote:Het was geen aanval, slechts een opmerking om te laten zien dat hij het nu opeens bij de scheids gaat zoeken terwijl ze nog steeds dramatisch spelen.Ad Wim Wrote:Hij was wel altijd degene die de hand in eigen boezem stak als het het spel van ADO betrof.
Dus dat betekend dat hij nu gelijk heeft? Van wat ik in de samenvatting kon zien was het niet zo een groot drama als meneer Vreven de wereld wil doen geloven....beter voetballen dat is de enige manier om te winnen, en als ze wat minder gruwelijke overtredingen maken zullen ze ook minder fluitjes tegen krijgen.
En even voor de duidelijkheid, van mij mag ADO eruit.
Normaal is het andersom, eerst is het de rest van de wereld voordat je het bij jezelf gaat zoeken, bij hem gaat het andersom....eerst tsja ik speelde niet goed, maar als hij denkt dat hij uber speelde en het team ook dan kan het alleen de schuld zijn van of de bal, het veld, de scheidsrechter, gebrek aan pleepapier en zo kan ik nog wel wat onzin neerzetten :
![Big Grin Big Grin](https://fantasytennismanager.nl/forum/images/smilies/biggrin.gif)
Vreven niet janken beter spelen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]