31-01-2007, 06:51 PM
10-01-2007
Mijn reservekeeper werd geblesseerd geschopt voor 2 weken. Omdat keepers toch niet veel geblesseerd raken, kocht ik geen dokters, maar pullde ik die week een redelijke keeper.
28-01-2007
Mijn 1e keeper werd geblesseerd geschopt voor 4 weken. Deze keer wel dokters aangenomen, en heb op de lijst gezet. Vermits ik zaterdag vertrek voor 2 weken, moet ik dus in de resterende tijd een vervanger hebben. James McGuigan was nog steeds 2 weken geblesseerd
31-01-2007
en nu vandaag gebeurt dit weer :eeeek:
op 3 weken tijd 3 keepers geblesseerd :cry:
Quote:Na 18 minuten moest James McGuigan worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Simon Schweigert kwam binnen de lijnen als zijn vervanger.
Mijn reservekeeper werd geblesseerd geschopt voor 2 weken. Omdat keepers toch niet veel geblesseerd raken, kocht ik geen dokters, maar pullde ik die week een redelijke keeper.
28-01-2007
Quote:Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest United-speler Simon Schweigert in de 27e minuut van het veld worden gedragen. Zijn vervanger was Jannik Pirmez.
Mijn 1e keeper werd geblesseerd geschopt voor 4 weken. Deze keer wel dokters aangenomen, en heb op de lijst gezet. Vermits ik zaterdag vertrek voor 2 weken, moet ik dus in de resterende tijd een vervanger hebben. James McGuigan was nog steeds 2 weken geblesseerd
31-01-2007
Quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest United-speler Jannik Pirmez in de 40e minuut het veld verlaten en werd vervangen door Alexis Goguet-Chapuis.
en nu vandaag gebeurt dit weer :eeeek:
op 3 weken tijd 3 keepers geblesseerd :cry: