01-02-2007, 03:41 PM
kooltje Wrote:yes!! eerste overwinning. en iemand een skill gestegen met ervaring, hadden jullie dat al eens gehad?
1. Glimmerveen 6:54:26 0 1 kooltjes
2. Nieuwborg 6:54:26 2 0 kooltjes
precies dezelfde tijd dus.
ik heb maar op lbl en romandie gegokt dan mogen jullie vechten om de ronde van italie.
Mooie prestatie Kool!! Gelukkig richt je je niet op de Giro. Mijn beste 5 renners komen daar aan de start. Of dat slim is, zien we vanzelf. Dat is afwachten. Mijn andere 4 renners komen aan de start in Romandie. Misschien dat ze daar voor een ritwinst gaan of zo... Helaas is mijn 5e renner voor de Giro geblesseerd geraakt en heb ik nog maar 9 serieuze renners over voor beide rondes.
Ik heb overigens nog nooit iemand gehad die een skill steeg in ervaring. Nogmaals feli :wink:
P.s. het is niet toevallig dat beide renners dezelfde tijd hebben. Dat is om renners in groepjes te laten aankomen. Iedereen die binnen een minuut finisht, krijgt dezelfde tijd. Iets realistischer dus. Maar iemand die vroeger eerste werd in een tijd van bijv. 2.28.09 eindigt wel hoger dan iemand die vroeger een tijd van 2.28.24 had en nu ook de tijd van de winnaar krijgt. Dat heeft dus niet met sprinten of zo te maken.