03-02-2007, 10:52 PM
Bredanaar Wrote:Fabian Wrote:Bredanaar Wrote:Depor Wrote:Hoop dat Edje even zo een kakkerlak door midden trapt
:eeeek: De echte voetballiefhebber spreekt :roll: :roll:
En op die Feyenoorders reageer je niet Bredanaar ? Quote ze dan even allemaal... :!:
Over dat afzagen stoorde ik me inderdaad ook wel maar wat Depor schreef vind ik grensoverschrijdend, hiermee bedoel ik dat ik vond dat ik hier op moest reageren.
"Supporters" die hopen dat voetballers elkaar verrot schoppen ( of afzagen) hoeven van mij niet in een stadion te komen. Ze ruien de boel zo op dat er zelfs gewonden en doden vallen zoals op Sicilie gisteren. Heeft inderdaad niets met het door zoveel meer mensen geliefde voetbal te maken. Sadisme moet bestreden worden en niet aangemoedigd. IK hoop dat er een mazenloos systeem komt waardoor zulke mensen uit stadions geweerd kunnen worden.
Lul toch niet zo slap man, is gewoon een reactie op en als je daar aanstoot aan neemt ga je toch lekker iets anders lezen...ik was niet op Sicilië ik heb geen Franse en/of Nederlandse binnenstad gesloopt. En jij gaat mij niet vertellen dat jij nooit denkt nou die vent mogen ze van mij echt een doodschop geven...
En dat mazenloos systeem? Droom nog even door....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]