04-02-2007, 06:32 PM
Depor Wrote:huilende kinderen al helemaal niet gezien.Ik wel. Huilend jochie van een jaar of 9. Zegt z'n vader: "Doe eens normaal joh, het is maar vuurwerk." :|
Werd verschillende keren aan de noordkant vuurwerk/flesjes/stenen gegooid richting ME, maar heel erg was 't niet.
Natuurlijk leuke wedstrijd, met name gezien de uitslag. Toch waren er niet veel Ajacieden die écht goed speelden. Babel vond ik, ondanks zijn twee assists, matig. Aannames waren vaak niet goed en veel balverlies. Had graag gezien dat hij was vervangen door Huntelaar. Minder snel en een mindere individuele actie, maar kan de bal veel beter vasthouden.
Davids had ook redelijk wat balverlies, maar bracht enigszins rust op het middenveld. De Mul redelijk goed, was gevaarlijk met z'n acties vanaf rechts.
Emanuelson en Greene werden gewisseld met een gele kaart op zak, omdat ze daarna nog enkele lichte overtredingen maakten. Lindenbergh (vervanger Urby) viel niet slecht in.
Stekelenburg redde een aantal keer knap, maar was twee of drie keer onzeker met pakken/wegstompen.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."