07-02-2007, 08:56 PM
kooltje Wrote:Box Brother Wrote:Die Massault is ook een topper hoor... had eigenlijk meer verwacht van Peigneur gezien zijn waarde, ook omdat hij bijna dezelfde skills heeft als v/d worp (ook al heeft peigneur veel meer gewonnen). Hij zal wel veel hoger in steering en bravery hebben.mijn renners worden nooit gekocht..hoe doe je dat box? en als je hem niet verkoopt zit je met ontevreden renner?
Overigens vandaag een renner die vooral veldvulling was in de Tour de Romandie (20e of zoiets meen ik mij te herinneren) verkocht voor 100.000 aan een 2e divisionist uit belgie.
Finances nu op 600K... op naar de 1,8 miljoen....
Tjsa... ik heb geen idee, hij had wel wat skills maar was niet een superrenner die binnen onze competitie niks zou winnen. En idd als hij niet wordt verkocht is ie pissig en zal je hem contractverlenging moeten geven om weer wat happier te maken.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]