18-03-2005, 11:36 PM
Je mist het punt, de vraag is of ik een trainee-plek moet offeren om zo een betere tactiekvaardigheid dan redelijk te krijgen. Ik heb alleen de nodige ervaring in 3-5-2 en 4-4-2 dus elke andere opstelling is niet bespreekbaar.
Dat ik het middenveld ga verliezen is logisch en dat wil ik ook (anders heb je geen zak aan counter). Voorlopig heb ik de 4-4-2 variant staan maar als iedereen zegt dat redelijk genoeg is en dat ik een betere kans heb om te winnen als ik 3-5-2 speel dan hoor ik dat graag.
Dat ik het middenveld ga verliezen is logisch en dat wil ik ook (anders heb je geen zak aan counter). Voorlopig heb ik de 4-4-2 variant staan maar als iedereen zegt dat redelijk genoeg is en dat ik een betere kans heb om te winnen als ik 3-5-2 speel dan hoor ik dat graag.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]