19-03-2005, 09:59 AM
Als ik zo de discussie doorlees BB kan je alleen maar voor 3-5-2 gaan. Het is geen counteropstelling, maar als je tegenstander zich als een blind paard op het middenveld concentreert kan je ook met 3-5-2 goed counteren. Je verdedigingsratings moeten beter zijn dan zijn aanvalsratings en vergeet niet dat jouw aanvalsratings ook goed moeten zijn om de counters af te maken.
Gisteren een echte "counter-verdediger" aangetrokken:
Antoni Torra (38601964)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 5 880
Loon: 2 160 ââ¬/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Djabsmasta's Diehards
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Eigenlijk heb ik veel meer geld om spelers met betere stats te kopen, ben daar achter een beetje huiverig voor gezien de enorme salarissen van deze spelers. Had 4,5 miljoen uit willen trekken voor 7 sterren verdediger, maar die moeten ongeveer E35.000 verdienen per week, wordt toch een beetje dure grap dan.
Ik heb een analyse gemaakt van de salarissen bij mij iin de poule: sommige teams betalen meer dan het dubbele aan salarissen dan DD (en ik betaal al 138.000 per week!!)
Gisteren een echte "counter-verdediger" aangetrokken:
Antoni Torra (38601964)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 5 880
Loon: 2 160 ââ¬/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Djabsmasta's Diehards
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Eigenlijk heb ik veel meer geld om spelers met betere stats te kopen, ben daar achter een beetje huiverig voor gezien de enorme salarissen van deze spelers. Had 4,5 miljoen uit willen trekken voor 7 sterren verdediger, maar die moeten ongeveer E35.000 verdienen per week, wordt toch een beetje dure grap dan.
Ik heb een analyse gemaakt van de salarissen bij mij iin de poule: sommige teams betalen meer dan het dubbele aan salarissen dan DD (en ik betaal al 138.000 per week!!)