14-02-2007, 03:48 PM
harry_bierdop Wrote:Ik had het hart in de keel zitten! Er was er zelfs nog 1 op de andere tafel die op sit out stond en binnen 2 rondjes uitgeblind was... maar ja een flush-, straight- en royal flush draw kon ik niet laten lopen!
1e hand na de pauze net is ook wel een hele zieke! Ik zit op button (shorthanded)! KQs als chipleader.. ik raise de BB (1200) naar 2400! SB en BB gaan allebei direct all in voor flinke bedragen! ik fold KQ en hun laten KK en QQ zien! Flop is KQ3!!
It's your lucky day :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.