17-02-2007, 05:47 PM
D'r an met de lippe Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Morgen geet 't d'r bie!
Dan pas? Neem is een voorbeeld aan dorpjes rondom o'zaal :wink:
Straks wellicht nog even de kroeg in, vervolgens naar Heracles en daarna meteen weer de kroeg in!
Gisteravond heb ik de verlichte optocht in Tubbergen bekeken. Vorig jaar trok het 45000 man, dat is aardig wat voor zo'n dorpje. Ook dit jaar was het knetterdruk. Jammer dat vele carnavalsverenigingen uit Twente niet allemaal naar Oldenzaal komen, we hebben al de grootste optocht in Nederland, en met hun erbij zou er nog meer bekendheid komen. Ik mis o.a. de Turftrappers uit Langeveen, de Venfluiters uit Manderveen, de Papsleef'm uit Geesteren, de spekscheeters uit Vasse, de Schaop'nböll'kes uit Tubbergen, de Alberger Bökke uit Albergen en meer.
Gelukkig zijn de Sjeesköttels wel weer van de partij he :wink:
De Kadolstermennekes organiseren de optocht wel weer prima. Net vloog een helikopter bij mij over die de Stadsprins naar het stadhuis bracht voor de traditionele sleuteloverdracht. Ik denk dat dit jaar de Oelewappers weer eens gaan winnen. Maar Nederlands grootste carnavalsvereniging DE GREUNE KÃâTTELPEERKES uit Denekamp acht ik zeker niet kansloos.
Alaaf!!!!!!!!!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]