20-02-2007, 12:22 PM
Peter Wrote:En natuurlijk wil Alves naar een Nederlandse topclub. Iedereen weet dat dat het ideale opstapje vanuit de subtop is naar de Europese top.Waarom volgens clubs als FC Porto, Spartak Moskou en zelfs Olympique Lyon hem nu al? Die gaan vast wachten tot alves aan PSV verkocht wordt en daarna van PSV overnemen? Alves heeft alleen uitgesproken dat ie 'nog weleens in zuid-europa wil spelen...."
Peter Wrote:Hij zal ook voor een PSV, Ajax of AZ niet lang te houden zijn als hij zo blijft spelen, maar ik verwacht niet dat hij liever naar een subtopper in een betere competitie gaat en ik verwacht ook niet dat de echte europese topploegen nu al de gok wagen door hem al bij Heerenveen op te pikken zonder dat hij Europees wat heeft laten zien.AZ, kom op zeg. Het lukt AZ niet eens om Nilsson bij Heerenveen weg te halen. Ajax en PSV kunnen/willen Alves niet betalen. Het gaat er niet om of hij wat Europees heeft laten zien. Het gaat om de kwaliteiten van zo'n speler. Interesse van de europese topclubs is er al.
Peter Wrote:ps. waarom zijn Lamey, Feher en Moens geen goede spelers voor Heerenveen? Volgens mij zijn de huidige keeper en backs niet veel beter. :razz:Je zegt het zelf wel al: niet veel beter. Dus wel beter. Waarom zou je dan 3 slechtere spelers gaan halen? :roll: In Vandenbussche, Jong-a-pin en Zuiverloon zit nog voldoende rek om door te groeien. VdB is in 3 jaar tijd gegroeid van 2e keeper bij Sparta tot Belgisch international. neemt niet weg dat ik Zuiverloon liever op het middenveld zie (als opvolger van Bosvelt), dan mag Lamey wel rechtsback komen.
(ja, waf, je had gelijk.....)
Oh, my god, we bought Kenny!