25-02-2007, 09:38 PM
Ad Wim Wrote:Ik ben er kapot van. Een overwinning had zoveel gedaan met dit team en dan was het nog maar 4 punten geweest. NU is het kansloos.
Ik vind het knap trouwens dat Ajax gewoon wel naar voren bleef denken in de tweede helft. Eindelijk weer eens tactisch sterk van Ten Cate om niet naar achter te gaan leunen, maar gewoon op zoek te gaan naar de goal.
Dit vind ik nog wel je beste post van de dag. Dat je er kapot van bent, tsja het is maar een spelletje, maar ok. Maar leg mij eens uit waarom Ajax een punt zou inlopen als ze net als PSV met 1-0 winnen. Leg me ook eens uit waarom het door 2 puntjes minder opeens kansloos is ipv hele goed kansen en het had zoveel gedaan met het team als ze wonnen. En leg me eens uit wat je met naar voren denken bedoeld. Wat ik bij Talpa zag waren 2 mooie counters, terwijl AZ zonder goed te spelen ook 3x dicht bij een goal was. :o
Davids wil kaart aanvechten
Edgar Davids liet na afloop weten dat hij de mogelijkheden zal laten onderzoeken om zijn kaart aan te vechten. 'Ik vond het onterecht. De beelden spreken voor zich. De interpretatie van de scheidsrechter heeft het wedstrijdbeeld bepaald. Bij de eerste gele kaart speelde ik gewoon de bal en bij de tweede gingen we beiden op snelheid voor de bal. Als de mogelijkheid er is, zal ik de kaarten aanvechten. We kijken naar de mogelijkheden daarvoor.'
Beetje dit. Er valt zo vaak onterecht rood. Gewoon 1 pot toekijken en niet mekkeren.