28-02-2007, 03:08 PM
AssyriskaFF Wrote:Bij een wedstrijd van RKC-Vitesse staat niet zoveel op het spel als bij AZ-Ajax. Behalve dan de drie punten. Ik denk dat dat juist de reden is waarom er meer aandacht aan geschonken wordt.
Hoewel ik je punt snap is het wel onzin om te denken dat er bij een AZ - Ajax meer op het spel staat. Een competitie bestaat uit 18 clubs die allemaal haar eigen belangen hebben. Alles is relatief. Een landskampioenschap voor Ajax is eenzelfde financiële\sportieve slagader als het Europees voetbal halen voor Vitesse. Maar Fabian schrijft hieronder wel enige vorm van waarheid;
Fabian Wrote:Als Heraclied doet bovenstaande misschien pijn, maar de media denken enkel aan geld, daarom is/zijn de grote clubs veel interessanter om over te schrijven, en al helemaal de grootste club van Nederland, Ajax.
Maar ik heb het niet over de media, geile honden zijn dat, ik heb het over dit forum.
Dat de media enkel aan geld denken was mij al bekend, desondanks is het best frustrerend en al helemaal wanneer de Ajacieden ook nog eens komen vermelden dat hun altijd tekort worden gedaan.
Jij had het over dit forum, ik had het dus over alle media in zijn algemeenheid. Dan zijn we er zo'n beetje uit, denk ik :wink: