28-02-2007, 04:06 PM
Ik denk dat dit spelletje nog niet genoeg (door)ontwikkeld is om het te kunnen doorgronden. De ene week speelt de een de sterren van de hemel, de volgende week raakt diezelfde speler geen pepernoot terwijl hij dezelfde pers. instellingen heeft, het team in dezelfde formatie speelt en de tegenstander ook nietmet een vreemde tactiek op de proppen komt. De ene week is het hele team, inclusief de tegenstander de hele pot als een gek aan het tackelen, de frendly daarop moet iedereen zonodig gaan lopen passen en de wedstrijd daarop is de dribbel weer niet te stuiten. Kijk de verslagen er maar eens op na.
Volgens mij is dit een beetje willekeur van de ontwikkelaars. "Zullen we vandaag de dribbel eens lekker aanzetten mannen!?"
Maw het blijft een raar spelletje en het is iedere week maar weer de vraag wat je ervan bakt.
Volgens mij is dit een beetje willekeur van de ontwikkelaars. "Zullen we vandaag de dribbel eens lekker aanzetten mannen!?"
Maw het blijft een raar spelletje en het is iedere week maar weer de vraag wat je ervan bakt.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."