29-03-2005, 02:48 AM
CdF Marshall stapt definitief over op een nieuwe coach! Alfonso Cabellos Espierrez is hedenavond definitief bevestigd als hoofdcoach. Hij zal Huig opvolgen wie aangaf uiterlijk eind dit seizoen het roer te willen overgeven.
Alfonso Cabellos Espierrez (3958260)
35 jaar, slecht in vorm, gezond
Een goed coach die aanvallend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: España
De opdracht is geaccepteerd! Het gaat nu enige tijd duren voordat de speler zijn cursussen voltooid heeft en over zijn licentie kan beschikken. Zo gauw hij klaar is om het roer over te nemen, zul je een mededeling ontvangen bij "Laatste gebeurtenissen" op "De club"-pagina van je team.
Ik neem aan dat ik de huidige coach dus pas kan ontslaan zodra bovengenoemde melding zich voorgedaan heeft?
edit: en ja, ik ben morgen vrij
Alfonso Cabellos Espierrez (3958260)
35 jaar, slecht in vorm, gezond
Een goed coach die aanvallend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: España
De opdracht is geaccepteerd! Het gaat nu enige tijd duren voordat de speler zijn cursussen voltooid heeft en over zijn licentie kan beschikken. Zo gauw hij klaar is om het roer over te nemen, zul je een mededeling ontvangen bij "Laatste gebeurtenissen" op "De club"-pagina van je team.
Ik neem aan dat ik de huidige coach dus pas kan ontslaan zodra bovengenoemde melding zich voorgedaan heeft?
edit: en ja, ik ben morgen vrij