06-03-2007, 01:27 PM
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik niet weet of ie na 1x of na 2x gepopt is.
Trainingen gedaan om 0:00 en 9:00 uur vandaag, door omstandigheden op mijn werk bekeek ik de trainingen pas na 9:00 uur.
Kutwerk, weten ze hier dan niet dat ik ook nog een prive-leven heb! :wink:
Met een beetje mazzel train je KP naar 3 en 'midden'. Dan zit je op 100% van 3. Nu zit je nog maar op 80% van 2 = 1,6.
Ik vraag me af ik een penalty kreeg voor beide. Dus zowel voor de 'verkeerde' zijde als de 'verkeerde' positie. Vanaf nu speel ik alleen nog op de 'verkeerde' positie en die verdwijnt pas als ik vaker als mid dan als verdediger heb gespeeld.....dat duurt nog wel even. Zijn die ervaringspunten verschillend per type wedstrijd? Dus comp., beker en friendlies (net als bij Hattrick)?
Momenteel bij mij:
Spelinzicht 4 (*60%) = 2,4
Positiespel 4 (*50%) = 2,0
Korte pass 2 (*80%) = 1,6 (gaat voor zaterdag nog naar 3)
Lange pass 3 (*80%) = 2,4
Hier kan ik nog wel wat winst boeken, vandaar dat ik nu volledig richt op de bovenste 3.
Trainingen gedaan om 0:00 en 9:00 uur vandaag, door omstandigheden op mijn werk bekeek ik de trainingen pas na 9:00 uur.
Kutwerk, weten ze hier dan niet dat ik ook nog een prive-leven heb! :wink:
Quote:Herpositionering
Als je aan de andere kant van het veld wordt opgesteld, dwz tegen je goede voet, of op een andere positie speel je tegenvoets of geherpositioneerd. Dit wil zeggen dat je penaltyââ¬â¢s krijgt op je vaardigheden.
Indien je op een ââ¬Åverkeerdeââ¬Â zijde speelt, wordt er 20% van je korte passes, lang passes en techniek vaardigheden gehaald. Ook verlies je 50% van je voorzettenbekwaamheid. Als je op een ââ¬Åverkeerdeââ¬Â positie speelt verlies je 20% van je korte passes en lange passes bekwaamheid. 40% van je spelinzicht en 50% van je positiespelbekwaamheid.
Met een beetje mazzel train je KP naar 3 en 'midden'. Dan zit je op 100% van 3. Nu zit je nog maar op 80% van 2 = 1,6.
Ik vraag me af ik een penalty kreeg voor beide. Dus zowel voor de 'verkeerde' zijde als de 'verkeerde' positie. Vanaf nu speel ik alleen nog op de 'verkeerde' positie en die verdwijnt pas als ik vaker als mid dan als verdediger heb gespeeld.....dat duurt nog wel even. Zijn die ervaringspunten verschillend per type wedstrijd? Dus comp., beker en friendlies (net als bij Hattrick)?
Momenteel bij mij:
Spelinzicht 4 (*60%) = 2,4
Positiespel 4 (*50%) = 2,0
Korte pass 2 (*80%) = 1,6 (gaat voor zaterdag nog naar 3)
Lange pass 3 (*80%) = 2,4
Hier kan ik nog wel wat winst boeken, vandaar dat ik nu volledig richt op de bovenste 3.
Oh, my god, we bought Kenny!