07-03-2007, 09:28 AM
Matador! Wrote:Peter Wrote:Ricochan Wrote:dat wordt dan moeilijk, maar ik hoop op 2-1
Ach, van zo'n spits die sinds de wedstrijd PSV-Arsenal niet meer getraind en/of gespeeld heeft krijgt Alex het niet warm of koud.
Wenger heeft aangegeven dat Henry kan spelen, maar dat zn blessure'tje daardoor kan verergeren. Tis dus wel duidelijk dat ze kosten wat kost willen winnen.
Raar dat ze dat willen. PSV daarentegen heeft aangegeven dat ze koste wat kost niet willen verliezen.
Kromkamp en Afellay zijn net zo geblesseerd als Henry maar worden aan de kant gehouden, das toch een verschil. Als het de laatste wedstrijd van het seizoen was zou Koeman Kromkamp gewoon hebben opgesteld zei hij, nu wil hij geen risico's nemen. Dus voor PSV geldt niet koste wat kost al raken we wat spelers kwijt winnen.
En ik zeg toch nergens dat het gek is dat Arsenal dat wel doet met bijvoorbeeld Henry? Voor hun is het de enige nog te winnen prijs.
Vermoedelijke opstelling:
Gomes-Feher, Alex, Salcido, Sun-Mendez, Simons, Cocu, Culina-Koné, Farfan
-
Ik ben blij dat Feher rechtsback begint ipv Culina. Culina heeft het onder Hiddink 2x ofzo mogen doen in nood tegen kleine eredivisieclubs, maar voor deze pot is hij toch te aanvallend ingesteld. En Feher heeft ritme genoeg en zit ook elke wedstrijd bij de selectie. Beter dan zo'n Lam-ei van de tribune halen.