07-03-2007, 02:54 PM
Peter Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Aaaaaaaah sweet, in Enschede klopte alles volgens Andy.
Misselijke slijmbal.
De Enschedeërs zijn druk bezig voor volgend seizoen, zo lijkt het. Maar dat moet ook wel, willen ze niet al te ver terugzakken volgend seizoen.
Dat geldt ook voor die andere club uit het Oosten toch? Worden Rob Maas, Stefaan Tanghe en Raemon de Vries niet allemaal 40 komend seizoen?
Maas en Tanghe zijn aan de oude kant, De Vries is nog jong. Van Maas weet ik dat RKC en Willem II hem willen hebben. Van Tanghe weet ik dat hij ligt te flirten met SV Roeselare uit België. De Vries en Heracles hebben al om de tafel gezeten want zijn contract loopt af. Ik heb goede hoop dat zijn contract verlengt wordt maar deze hoop had ik met Jansen en Reekers ook. In mijn optiek is de aanwezig van De Vries een must. Maas heeft geweldig veel voor ons betekend en doet dit nog steeds, maar zijn jaren beginnen te tellen. Hij is al minder constant dan vorig seizoen en dit zal waarschijnlijk volgend seizoen alleen maar erger worden. Als er een goede vervanger kan worden gevonden (mischien De Vries al wel klaar als beoogde opvolger?) hoeft een vertrek van Rob geen drama te zijn. Tanghe mag van mij aankomende zomer de club verlaten (moet er wel een goede vervanger zijn). Ik ben hem dankbaar voor de bewezen diensten maar hij heeft mij nooit volledig kunnen overtuigen.
Het aankoopbeleid van Heracles zit over het algemeen de laatste jaren goed in elkaar. Het verkoopbeleid is daarentegen naief. Overall is het management bij Heracles de laatste jaren toch beter geweest dan het management in Enschede. Met een pietlullige begroting uit de kelder van de eerste divisie opklimmen tot een eredivisionist getuigd van meer slimheid dan het budget hebben van een reus maar presteren als een middenmoot kneus. Dit seizoen uitgezonderd want nu doen de Enschedeërs het voortreffelijk.