09-03-2007, 10:33 AM
Mukkus Wrote:Nee.
Feyenoord wil of Timoschukken voor 2,5 miljoen, terwijl hij het veelvuldige waard is of transfervrije Kolkka's (leuk voor de breedte, maar meer niet).
Er is nog een middenweg, kijk eens naar spelers (of ex-spelers) van (bijv.) AZ, Heerenveen of Twente, die voor een prikkie zijn gehaald en niet zouden misstaan bij Feyenoord: De Zeeuw, Pranjic, Engelaar, Martens, Koevermans, etc etc.
In mijn beleving richt Feyenoord zich teveel op de grote namen en dus te dure namen. En aangezien er nauwelijks geld is/was, is er de afgelopen jaren gigantisch veel middelmaat gehaald.
man, je wee niet waar je over praat, ze hebben veel meer geboden voor die timochuk. en dan ook nog in een tijd dat hij cl-voetbal kon spelen.
martens, koevermans en engelenhaar zijn net zulke grote risico's als greene's, vlaars, slory's, teindalli's en bruinsen.
martens vond ik ook al goed bij rkc, maar hij zat wel vaak op de bank. toch had ook fainoid interesse in hem, tot hij een beenbreuk kreeg. de zeeuw heeft iedereen overheen gekeken. pranjic hadden we toen heerenveen hem kocht geen hol aan bij fainoid. engelenhaar heb ik net verteld.
feyenoord heeft zat goeie spelers. van het team dat het jeugd ek won spelen hofs, castelen, tiendalli, vincken en vlaar bij fainoid. kut beleid he? of ze het maken is een tweede, maar dat zijn toch ook de spelers waar je het over hebt.
bovendien hebben ze bij az veel beter de mogelijkheid zich te ontwikkelen. ze hebben daar veel minder druk, mogen veel meer fouten maken, ze moeten niet maar ze mogen. pleur daar nog de overdreven lyrisce media overheen en een trainer die je vertrouwen geeft, dan ga je beter voetballen. maar dat wil niet zeggen dat je beter bent.
bewijs voor die stelling zijn matthijssen, landzaat huysegems, lindenbergh en ook wel perez. zodra ze weg zijn en moeten preteren onder druk, gaat het een stuk minder met ze.
dat is ook precies de reden dat de spelers van az er goed aan zouden doen naar een club uit de top3 te gaan.