09-03-2007, 10:55 AM
waf Wrote:de zeeuw heeft iedereen overheen gekeken.
Heracles lag ook niet te slapen :8:
Op het laatste moment kwam AZ er tussen en was voor hem de keuze snel gemaakt, zo blijkt.
Maar waf, ik zie jou de problemen bij Feyenoord regelmatig ontkrachten. Dat is je goed recht als Feyenoorder maar ben je wel realistisch? Ik zag je onlangs nog de vergelijking maken met het kwakkelende Ajax van vorig seizoen maar Ajax blijkt toch weer aardig overeind te komen. Oke, het is nog lang niet waar ze zijn moeten maar op alle vlakken straalt Ajax meer vermogen uit dan Feyenoord momenteel. Nu kun jij terug vallen op een verschil van 'slechts' 9 punten maar ik denk dat jij net zo goed als mij ziet dat Ajax de wedstrijden eenvoudiger wint (kijk alleen al naar het doelsaldo). En als ik de heren in voetbal-insite dan hoor praten over een 5 jaren plan bij Feyenoord doet dat toch echt vermoeden dat de problemen bij Feyenoord tig keer groter zijn als die van bv. Ajax. En dan heb ik het nog niet eens over de hongerige wolven uit de sub-top die jaarlijks de begroting met grote stappen omhoog schroeven.