09-03-2007, 11:17 AM
waf Wrote:en waarom zou feyenoord volgens jaar niet op kunnen krabbelen. ik vergelijk de situatie van het huidige feyenoord met de situatie van ajakkes vorig jaar, jij vergelijkt het huidige feyenoord met het huidige ajakkes. dat is het verschil.
ik ben toch reeel als ik zeg dat we getalenteerde jeugdige voetballers hebben rondlopen. en ik zie ook dat we juist wat ervaren spelers missen waar die jeugd zich aan op kant trekken. maar juist zulke spelers zijn enorm schaars. dan kom je bij de boatengen en bronkhorsten.
Allereerst zeg ik nergens dat Feyenoord niet op kan krabbelen. Ik constateer slechts enkele grote problemen en vrees dat Feyenoord zich niet enkel moet blindstaren op clubs als AZ, PSV en Ajax de komende seizoenen maar dat ze ook wel eens achterom mogen kijken. Ik hoop dat jullie er weer bovenop komen maar een garantie is het absoluut niet. Op het vlak van begrotingen en toeschouwersaantallen zijn enkele sub-toppers al aardig aan het bijhalen. Dan kun je wel de naam Feyenoord hebben en het imago van een veel grotere club maar daar heb je 0.0 aan. Ik zeg Leeds United, momenteel nummer 24 en daarmee hekkensluiter in de first division.
Ik grijp het voorbeeld Ajax aan om hun veerkracht te tonen. Ook al zijn ze er nog lang niet, Feyenoord mag hopen dat ze opeens zo'n kwaliteit impuls krijgen. Jullie hebben een paar talenten maar kijk eens wat er bij de concurrentie rondloopt momenteel. Heerenveen gaat binnekort weer een transferklapper maken met Alves, wanneer was dat de laatste keer het geval bij Feyenoord?
Ik hoop echt dat Feyenoord weer terug komt aan de top, laat dat wel even duidelijk zijn. Tevens kan ik mij je irritatie wel voorstellen van sub-toppers die bloed ruiken en nu meteen een grote mond hebben. In dit geval wijs ik dan weer graag op Fc Groningen. Niks mis met hun terugval overigens, zo'n seizoen een vervolg geven is verrekte moeilijk.