09-03-2007, 11:44 AM
Mukkus Wrote:waf Wrote:makkelijk he, nakaarten. jij praat daar echt veeeeel te makkelijk over.
Ja, inderdaad makkelijk. Aan jou de beurt om het transferbeleid van Ajax, PSV, AZ, Heerenveen en Twente na te kaarten.
Met deze 5 clubs kom je samen nog niet eens tot dat schrikbarende lijstje van Feyenoord.
ajakkes: mitea, mangokarian (of zo) leonerdo, machlas, lindenbergh, krohn-deli, rosenberg, garestejas, rosales, huntelaars :wink: en vd vaart, de jong (en maduro) veel te makkelijk laten gaan (en dan ga ik nog niet eens zo ver terug als jij bij fainoid ging)
psvee: ball, reiziger, addo, culina en te makkelijk huntelaars laten gaan (meer jeugd hadden ze niet, kun je het ook niet kwijtraken)
twente heeft interesse in denneboom en van de meysje. dan houd ik op met analyseren. :razz:
friend, tarwejarinen, een of andere noor die al weer terug is hansen of zo?, een of andere deen die al weer terug is, zuiverloon, en meer spelers van heerenveen ken ik niet. wordt niet over geschreven in de randstad. :razz: