09-03-2007, 11:46 AM
Mukkus Wrote:Pak hem beet, driekwart jaar geleden: Kuyt. :wink:
Maar inderdaad: Feyenoord heeft maar 1 klapper in de zoveel jaar. Ajax, PSV, AZ en Heerenveen hebben bijna jaarlijks zo'n klapper. En met die inkomsten wordt dan ook eens serieus mee om gesprongen (behalve de spitsen bij Ajax). :wink:
Bij Feyenoord worden de inkosten gebruikt gebruikt om de financiele zwarte gaten te dekken....waarna vooral middelmaat gehaald wordt.
Kuyt inderdaad, hoe kon ik hem vergeten. En die financiële gaten bij Feyenoord zijn ook het grootste zorgenkindje in mijn optiek. Als die schulden zijn weggewerkt zie ik Feyenoord wel weer terugkomen maar de vraag is dan wel hoever andere clubs zijn. Ik heb namelijk het idee dat de Nederlandse competitie iets aan het groeien is qua begrotingen etc.
waf Wrote:waarom al deze dramatische conclusie's na 1 seizoen mindere prestaties? iedereen praat de pers maar na en iedereen in de pers praat elkaar na. opportunistisch gewauwel. wederom: ook ajakkes was vorig jaar slecht, ook met adriaanse was dat al eens het geval, maar toen zijn ze toch ook niet gelijk afgeschreven als topclub? er zitten gewoon wel eens mindere jaren tussen net zoals roda, willem 2 en twente wel eens 2de worden.
Omdat Ajax kapitaalkrachtiger is mischien? Ajax had vorig seizoen een minder seizoen maar ging er wel weer met het CL geld vandoor. Miljoenen. Feyenoord praat nogmaals nu zelf over een 5 jaren plan en dat heb ik Ajax nog niet horen doen. Dan krijg ik als buitenstaander het idee dat de problemen bij Feyenoord niet bepaald kinderachtig zijn.
Wat de media schrijft laat me koud, alle 'kenners' beweerden vorig seizoen dat wij kansloos 18e werden en ironisch genoeg was dat dit seizoen weer het geval. Ik geef niet meer veel om de mening van de media. Hier in het oosten hebben we ook zo'n Enschedees krantje, de TC Tubantia (lees fcttubantia). 'Sterke' punten: het verdramatiseren van nederlagen Heracles. Ze noemen zich 'de twentsche courant' en doen er werkelijk ook alles aan om zich objectief te richten op de hele regio. Niet dus. Na onze derbywinst dit seizoen stond er 'calimero verslaat fct'. Objectief hé