09-03-2007, 01:55 PM
Mukkus Wrote:Waar moet ik op ingaan? Op die berichten dat spelers al heel vroeg bij Heerenveen willen vertrekken? Jouw geanalyseer dat Twente belangstelling heeft voor Denneboom en van der Meyde. Als jij nu een met serieuze stellingen komt, kan ik dat uitdiscussieren. Dat praat nl. wat makkelijker.
ja, ik had ff geen zin om alle individuele gevallen van 4 clubs te gaan bespreken. dus ik heb een uittreksel gemaakt. gek he?
de boodschap was dat die 4 clubs gezamelijk wel degelijk meer rotzooi hebben dan feyenoord en dat was de (ridicule, of ook een serieuze?)stelling waar ik tegen in ging. ten eerste is niet alles wat jij noemde een wanbeleid aankoop geweest, ten tweede heb je ook bij andere clubs kommer en kwel.
dat het bij feyenoord meer is dan bij andere clubs erken ik, maar ik zie ook waardoor dat komt en dat is niet alleen wanbeleid, dat heeft met meer dingen te maken. pranjic was bij ons zeker een mislukking geworden, terwijl jullie er wat aan hebben.
Quote:AZ heeft 2 geblesseerde keepers, vandaar dat ze nu met Waterman (tijdelijke oplossing) en Bulters (jeugdkeeper) 4 keepers onder contract hebben.
juist, en feyenoord had 2 geblesseerde keepers en 1 keepr die bij nec zat. dan kom je ook al snel bij 5 keepers. voor alles is een verklaring, het is niet per definitie wanbeleid.
Quote:Heerenveen heeft momenteel 2 keepers onder contract: VandenBussche en Rob van Dijk (tijdelijke oplossing, omdat Waterman verhuurd is). Daarachter nog een jeugdkeeper. Waterman is op zeer jonge leeftijd al de jeugdopleiding ingestroomd, nadat zijn contract bij Ajax ten einde liep.
VandenBussche is ooit gehaald als talentvolle, goedkope stand-inn voor Waterman. Die is uitgegroeid van tweede keeper bij sparta tot 2e keeper bij het belgisch nationaal elftal.
dus jij mag babos die uitgeleend was wel meetellen, en ik mag waterman die uitgeleend is niet meetellen. apart. en als bussche en van dijk nu geblesseerd raken, nemen jullie dan een andere keeper, of is dat ook wanbeleid?
Quote:Toch een wat beter beleid. Hetzelfde bij PSV, Utrecht, Twente, Groningen, Roda, etc,etc,
je vergelijkt appels met peren. als feyenoord tegelijk 5 nieuwe keepers zou aantrekken had je gelijk, maar zo lag het uiteraard niet.