01-04-2005, 03:20 PM
Riekki Wrote:Roskilde kaarten zijn binnen \/ \/
Kijk das een goede service!!
Ik kreeg een mooie brief met acceptgirokaart binnen. Of ik even mijn Werchter kaartjes wil dokken. Vreemd aangezien ik dat al met mijn CC heb gedaan. Dus ik bellen naar Belgie (wel op mijn werk, want ik ben een NLer)
Gesprek met Belgische hoer...vrouw:
Davy: Goedendag, ik bel even inzake de brief+acceptgirokaart die jullie hebben gestuurd. Ik heb namelijk al met mijn CC betaald en wil niet nog een keer betalen.
Mevrouw: Ik ziet hier dat u heeft aangegeven dat u met een acceptgirokaart wil betalen.
Davy: Maar dat wil ik niet. Ik heb voor het eerst mijn nieuwe CC gebruikt en ik vind het allemaal erg spannend. Kunt u even kijken of dat geld toch niet al is bijgeschreven.
Mevrouw: Maar gij heeft aangegeven met acceptgirokaart te betalen, dus als u daar nog niet mee heeft betaald dan staat dat geld niet op ons bankaccount.
Davy nu vrij geïrriteerd: maar ik zeg u toch net dat ik mijn CC heb gebruikt.
Mevrouw: maar in mijn scherm staat van niet.
Davy: Misschien dat het daar dan fout staat, want ik wil namelijk niet met acceptgirokaart betalen en waarom zou ik dan aangeven dat ik met een acceptgirokaart wil betalen?
Mevrouw: Tja, dat weet ik ook niet. Alleen hier staat acceptgirokaart en dat heeft u aangegeven.
DIT IS DAN HET MOMENT WAARBIJ JE NA GAAT DENKEN OF IK KAN ERG KWAAD WORDEN EN DAN KAN DIT GESPREK WEL UREN DUREN MET DE MOGELIJK DAT DE VROUW DAN WRAAK KAN NEMEN DOOR BIJVOORBEELD MIJN KAARTJES NIET TE VERSTUREN OF IK KAN DE STRIJD OPGEVEN.
Davy: Acceptgirokaart it is!!!! Goededag KUT TERING TYFUS WIJF!!!
Sorry, maar moest even mijn frustraties afreageren... daar is zo'n forum lekker voor.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.