16-03-2007, 11:52 AM
Fabian Wrote:Ekslem Wrote:Fabian, bij PSV zijn ze gewend oud spelers toe te zingen ipv uit te fluiten! Dus zal wel meevallen met gek worden, denk ik. Mss wat gefluit, maar het zal me verder worst wezen!
Ik weet dat Kluivert nog steeds door velen bij pisvlek gehaat wordt, als hij dan toegezongen wordt door ons, zullen die mensen het nog erger vinden dat hij in hun tenue loopt.
Oud spelers toezingen ? Jaap werd in de arena al diverse ziektes toegewenst en uitgefloten, dus doe niet alsof alles zo super is bij de boertjes Eks....
Kun je aub gewoon spreken over PSV? Heb een hekel aan die zogenaamde leuke varianten!
Kluivert is door het grootste gedeelte vh publiek wel geaccepteerd hoor. Voor mij had ie ook niet hoeven komen, maar hij is er nu eenmaal dus is het prima zo. Er is slechts een klein gedeelte dat hem nog steeds niet kan luchten.
Veel PSV-ers ervaren het als een mes in de rug dat Jaap voor Ajax heeft gekozen. Het zal dus best dat hij onheus bejegend wordt. Dit betreft echter een uitzondering!
We can't, can not get, we can not get enough!!