02-08-2004, 01:53 AM
Heb mijn wedstrijd gewonnen met 0-3 tegen mijn grootste concurrent. had voor de zekerheid gemotst in de hoop dat ik een afstand kon creeren met hem en zo met een redelijk voorsprong veilig het seizoen door te komen. Ook met het oog dat mijn belangrijkste spelers op het middenveld voor een aantal weken aan de kant zitten. Ik sta nu 6 punten los van de nr. 2 de grootste concurrent dus.
Helaas is een vleugelspeler met rood afgestuurd. Dus ik heb nog maar één vleugelspeler en twee middenvelders in mijn team. Moet genoodzaak een traineer op de TL zetten om zo geld binnen te halen en versterking te kopen, want mijn kas staat flink in de min. Klote is dat mijn trainees nog niet op de stats zijn waarvoor ik ze wil weg doen. Loop aardig wat geld mis hierdoor.
Helaas is een vleugelspeler met rood afgestuurd. Dus ik heb nog maar één vleugelspeler en twee middenvelders in mijn team. Moet genoodzaak een traineer op de TL zetten om zo geld binnen te halen en versterking te kopen, want mijn kas staat flink in de min. Klote is dat mijn trainees nog niet op de stats zijn waarvoor ik ze wil weg doen. Loop aardig wat geld mis hierdoor.