06-04-2005, 08:36 AM
Gerben Zonderland Wrote:Alweer gewonnen, nu met 2-1 tegen een andere middenmoter en gestegen naar plaats 6 met 21 uit 13. Ik sta maar 4 punten achter de nummer 2, dus er zit nog vanalles in. Mijn stadion was he-le-maal uitverkocht, dus het is mooi dat vanaf volgende week de toko 4 keer zo groot is. Dat wordt incasseren. Jammer alleen dat de wedstrijd niet op tv kwam. Dat had me nog iets meer foepies opgeleverd.
@Kezmania: ik had ook maar 2 spitsen, waarvan er eentje 8 wedstrijden geblesseerd was, maar ik heb er dus 2 bij gekocht en vooral die ene doet het erg goed (laatste 2 potjes 4 keer gescoord), dus een kleine investering kan geen kwaad. Je koopt gewoon eentje van een jaar of 28, 29 voor rond de ton.
Ik heb maar geboden op een RB, een RM en een spits.
Het kost wel wat, maar goed daar zijn die leningen voor. Het zijn wel allemaal jonge spelers, omdat ik denk dat het meer zin heeft te investeren in jongere spelers.
Ik heb gewoon allemaal linkspoten in mijn selectie. Overigens heb ik net de selectie van de NR 2 bekeken waar ik vannacht tegen speel. Als je zo naar de selecties kijkt moet dat geen probleem zijn.