02-08-2004, 08:54 PM
Ik heb jullie advies nodig.
Ik heb momenteel 3 echte spitsen. 1tje daarvan is mijn pot. coach en moet eigenlijk spelen. De 2de is nog vrij jong en kopt de ballen met grote regelmaat erin. De 3de is een oude bok aan het worden, waarvan ik niet weet (wie wel) wanneer hij zakt in stat, maar hij heeft wel redelijke ervaring. Achter de hand heb ik 3 redelijke spitsen, 1 met formidabel pm, 1 met uitstekend pm en 1 met goed verd.
Dit is de man in kwestie:
Eruit doen, of nog even houden?
Als hij weggaat, dan moet daar een formidabele vleugelspeler voor terugkomen. Is dat haalbaar, heb verder weinig geld liggen.
Ik heb momenteel 3 echte spitsen. 1tje daarvan is mijn pot. coach en moet eigenlijk spelen. De 2de is nog vrij jong en kopt de ballen met grote regelmaat erin. De 3de is een oude bok aan het worden, waarvan ik niet weet (wie wel) wanneer hij zakt in stat, maar hij heeft wel redelijke ervaring. Achter de hand heb ik 3 redelijke spitsen, 1 met formidabel pm, 1 met uitstekend pm en 1 met goed verd.
Dit is de man in kwestie:
Quote:Karsten Hoffmann (10906626)
32 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Deutsch!
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Äeská republika
Total Skill Index (TSI): 740
Loon: 846 ââ¬/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Kralingen
Waarschuwingen: 1
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
Eruit doen, of nog even houden?
Als hij weggaat, dan moet daar een formidabele vleugelspeler voor terugkomen. Is dat haalbaar, heb verder weinig geld liggen.