07-04-2005, 09:16 AM
Bij mij in de divisie ook een wedstrijd met de dood of de gladiolen.
Wanneer ik de wedstrijd met de huidige nummer 1 win neem ik zijn koppositie over, en zit er nog altijd een kampioenschap in voor de Starz. Wanneer ik de wedstrijd verlies daal ik af naar de derde plek en kan ik een kampioenschap wel vergeten.
Dit was de laatste wedstrijd van hem
en dit was mijn laatste match
Zo is te zien dat mijn aanvals rating door de slechte vorm voorin nog niet je van het is maar dat mijn verdediging en middenveld sinds 1 wedstrijdje wel goed in orde zijn!
Amstelvooruit wil nog wel eens vleugel aanval kiezen als speciale tactiek, en hierdoor wordt zijn linkerverdediging erg zwak!
Ik heb nu gewoon een 3-5-2 opstelling staan met mn rechter winger op aanvallend en mn linker winger naar het midden.
Doe ik hier zo goed aan, of hebben jullie nog andere tips?
Wanneer ik de wedstrijd met de huidige nummer 1 win neem ik zijn koppositie over, en zit er nog altijd een kampioenschap in voor de Starz. Wanneer ik de wedstrijd verlies daal ik af naar de derde plek en kan ik een kampioenschap wel vergeten.
Dit was de laatste wedstrijd van hem
Quote:Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: matig (oud)
Rechterverdediging: formidabel (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: goed (oud)
Rechteraanval: uitstekend (oud)
Centrale aanval: goed (oud)
Linkeraanval: goed (oud)
en dit was mijn laatste match
Quote:Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: goed (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: formidabel (oud)
Rechteraanval: matig (oud)
Centrale aanval: redelijk (oud)
Linkeraanval: redelijk (oud)
Zo is te zien dat mijn aanvals rating door de slechte vorm voorin nog niet je van het is maar dat mijn verdediging en middenveld sinds 1 wedstrijdje wel goed in orde zijn!
Amstelvooruit wil nog wel eens vleugel aanval kiezen als speciale tactiek, en hierdoor wordt zijn linkerverdediging erg zwak!
Ik heb nu gewoon een 3-5-2 opstelling staan met mn rechter winger op aanvallend en mn linker winger naar het midden.
Doe ik hier zo goed aan, of hebben jullie nog andere tips?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.