25-03-2007, 04:27 PM
Peter Wrote:Depor Wrote:Sneijder, vBommel, Cocu, Seedorf, vd Vaart, Schaars, en op de positie van Landzaat vind ik de Zeeuw en zelfs Heitinga op dit moment beter, flapdrol
Van Bommel kan niet. En de Zeeuw en Heitinga zijn verdedigende middenvelders en dus niet te vergelijken. Bassie wil aanvallend ingestelde spelers. Met Sneijder, Vaart en Seedorf heb je 3 betere, maar daarna wordt de spoeling dun.
Quote:Zeg flapdrol. Noem eens 5 Nederlandse middenvelders die beter zijn dan Afellay dan. Net of zo'n Landzaat zoveel beter is.
Hier leg je zelf de vergelijking met Landzaat, dat is een verdedigende middenvelder, zoals de Zeeuw en Heitinga, en ik vind naast vdVaart, Sneijder en Seedorf, Schaars ook beter, zelfs Davids is beter. Doet niet af dat Affelay een van de beste is die we hebben maar er zitten er nog wel een stuk of wat voor.
Overigens snap ik niet dat vBasten zo krampachtig vast houdt aan 4-3-3 (zelfde geldt voor tCate) we hebben geen vleugel spelers waarom speel je dan in godsnaam 4-3-3, speel dan 4-4-2 met Kuijt/Hunt of vd Vaart/Hunt in de spits met Sneijder op 10. Robben op links en Affelay op rechts oid.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]