26-03-2007, 03:51 PM
Depor Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ekslem Wrote:Lijkt me duidelijk dat Kuijt die bal 'gewoon' had moeten maken!
Dat zeg ik. Dat is makkelijk gezegd vanaf de tribune/bank (in de huiskamer).
Dat is met alles, slaat ook nergens op. Dat zou betekenen dat niemand die op de tribune/bank zit en in de positie is geweest waar die speler zich in bevindt/bevondt kritiek zou mogen hebben op de speler, wat overigens ook inhoud dat niemand kritiek mag hebben op van Basten zijn keuzes want ja de goede keuzes maken is natuurlijk makkelijk vanaf de tribune/bank.
Al met al, wat een onzin Kuijt had die bal erin moeten rossen en hij speelt goed bij Liverpool door zijn harde werken maar erg productief is hij niet.
Ik zeg helemaal niet dat je geen kritiek mag hebben. Het blijft echter, zeker van een gefrustreerde bankzitter als Ruud, niet echt objectief als hij zegt dat hij die bal er 'makkelijk' in had geschoten. Zeker niet gezien het feit dat hij de 5 wedstrijden daarvoor nou niet echt de sterren van de hemel speelde. Capisci?
Ekslem is een grote fan van Ruud, dus is ook niet echt objectief in deze kwestie. Ik vind Kuijt in Oranje ook nog steeds geen heel groot succes, maar hij loopt tenminste wel de longen uit zijn lijf, probeert zich altijd aanspeelbaar te maken en is ook niet zelfzuchtig. Als wissel voor de tegenvallende, tragere en minder dynamische Huntelaar was het wel een goede optie geweest. En ook Koevermans voor Huntelaar had ik beter kunnen begrijpen dan de dingen die van Basten nu deed. Die was tenslotte geselecteerd als breekijzer/oorlogmaker/kopper en dan had je nog 'pompen of verzuipen' kunnen spelen in de laatste 20 minuten. Nu bleven ze aanmodderen tot het laatste fluitsignaal.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!