26-03-2007, 10:50 PM
Dr. Pils Wrote:Vanaf de tribune gezien had hij die bal gewoon moeten maken. In de herhaling nog steeds.
Maar het ging erom of je als spits kansen afmaakt. Van Nistelrooy op het WK 1 kans, 1 goal. Huntelaar mist er over het algemeen ook niet veel. Kuijt zie ik echter te vaak missen.
Dit slaat niet speciaal op deze post maar op iedereen die zonodig Huntelaar in de spits wil hebben:
Wat heeft die Huntelaar nou werkelijk gepresteerd dit seizoen? Tegen PSV en Twente scoort ie eindelijk weer eens, maar mag het ook als spits van Ajax waar je elke wedstrijd kansen krijgt en elke wedstrijd speelt? Ik snap niet dat mensen in Huntelaar al een wereldspits zien.
Als je speelt met veel ballen van de zijkant kan ik me nog voorstellen dat je hem liever opstelt dan Kuijt, maar als het zo moeizaam gaat als zaterdag heb je 10x meer aan een sleurende Kuijt dan aan een wachtende Huntelaar. En aangezien ik die ballen van de zijkant ook de komende tijd niet zie aankomen met spelers als Robben, Babel en van Persie die het veel te leuk vinden om zelf naar binnen te komen en te schieten, zou ik nooit Huntelaar opstellen.