28-03-2007, 10:27 PM
Ad Wim Wrote:Depor Wrote:Dat schreef ik aanvankelijk ook, gewoon goed lezen.Ad Wim Wrote:FC Petr Wrote:Daar gaat het niet om drol, ik vind Babel ook vreselijk slecht.Depor Wrote:Ad Wim Wrote:Wat die Bouma nog steeds in het Nederlands elftal doet...
Hebben we dan echt niets beters?!
Speelt een goede wedstrijd, missertje kan altijd gebeuren Ada. Over die godgruwelijke fout van Heitinga hoor ik je dan weer niet.
Ik vind Bouma ook een puike wedstrijd spelen, maar ôt is inderdaad geen ajaxsssiettt. :roll:
Alleen de hele verdediging maakt fout na fout, vooral positioneel, en daar hoort Bouma ook bij.
Schrijf dan de hele verdediging en niet alleen Bouma....
Verder speelt Babel slecht, Kuyt vind ik ook niet denderend.
Affelay laat zien dat hij hier hoort, Robben begon ruk maar speelt de 2e helft een stuk beter. vdSar ook wat missers.
Sneijder speelt goed allemaal net niet als het goed loopt sta je 4-2 voor ofzo.
Positioneel staan ze heel slecht in het centrum van de verdediging en dan kun je mi niet zeggen dat Bouma goed speelt. Uberhaupt snap ik niet dat hij geselecteerd wordt, maar als hij dan ook nog eens zulke fouten gaat maken...
Kuyt en Sneijder waren eerste helft goed, nu niet echt meer. Appelvlaai doet het nu goed, maar was de eerste helft slecht.
Bouma speelt goed maakt alleen een paar missers, maar heeft er ook een paar keer goed voorgelegen. Zelfde geld voor de de rest van de verdediging. En iemand die bij Villa in de basis staat hoort een optie te zijn. En aangezien de rest niet in vorm of geblesseerd is hebbie weinig keus. 100x liever Bouma dan Jaliens over flapdrollen gesproken.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]