29-03-2007, 09:22 AM
Lamme Lennie Wrote:De slechtste man van de eerste helft beslist uiteindelijk de wedstrijd. Man, man, man, wat een kansen. Dat die ballen er niet in gaan ligt echt niet aan Van Basten hoor. Ik snap alleen nog steeds niet dat Van Bokworst speelde ipv Seedoorf of De Zeeuw. En Bouma hoeft van mij ook niet meer te spelen. Ontelbaar foute lange ballen en 2 slippertjes die ons bijna punten kosten.
1ste helft vond ik bronkhorst ook een drama. maar ik begreep die zet wel. als sneijder met de punt naar voren speelt heb je 2 verdedigende middenvelders nodig, en seedorf is te aanvallend. daarbij kunnen bronkhorst en emanuelson elkaars plaats over nemen. aan de andere kant waren ook affelay en heitinga uitwisselbaar. al met al vind ik dit tactisch een erg goeie zet.
ik heb maar 1 slippertje gezien van bouma. in de tweede helft en dat slippertje zette hij zelf fantastisch recht. in de 1ste helft was het een slipertje van (volgens mij) heitinga en ook die keer was bouma genoeg stoorzender. ik vond bouma goed spelen.