29-03-2007, 10:26 AM
waf Wrote:Als je weet dat ze op de counter spelen en dat je aanvallend speelt, moet je je daar als verdediging op instellen en sterk staan. Als je weet dat je het niet aankunt, moet je zo niet spelen. Maar ze horen het aan te kunnen, ik vond alleen de uitvoering slecht. En zoals ik al eerder zei, ik vond dat ze het vaak goed herstelden, maar ik ben toch meer van het voorkomen ipv het genezen.Ad Wim Wrote:Ik zeg ook helemaal niet dat Slovenie slecht is, maar om nou zoveel kansen weg te geven tegen een toch wel B-land dat nou ook niet bepaald in vorm is...
ik zeg niet dat jij zegt dat ze slecht zijn, ik zeg dat jij net doet alsof ze zo slecht zijn. ten eerste is niet elke kans van een tegenpartij een fout. ten tweede speel je aanvallend in een uitwedstrijd waarbij je veel ruimte weggeeft. ten derde spelen zij op de counter en zijn ze daar bedreven in. ten vierde weet jij helemaal geen ruk van de vorm van de dag van slovenie.
vantevoren kon je bedenken dat je kansen tegen zou krijgen. ik vond dat ze die kansen bekwaam ongedaan maakten.
En zo bedreven waren ze nou ook weer niet in de counter gezien de snelheid van die spits en het rendement van de kansen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello