29-03-2007, 10:36 AM
waf Wrote:Volgens mij speelde Appelvlaai ipv Van der Vaart en Gio ipv Landzaat.Ad Wim Wrote:Tja, hartstikke leuk dat hij fouten durft te maken, maar het ging in het begin ook regelmatig mis wat hachelijke situaties opleverde. Is dat dan goed :roll:
stel je niet zo aan met je hachelijke situaties.
dit is beter dan dat risicoloze gepruts van die landzaat, want dan krijg je zelf nooit kansen (en ben je ook de eerstee met een grote smoel).
sterker nog, ik denk dat hij de opdracht heeft gekregen om wat meer risico in zijn spel te leggen en telkens te proberen de spits aan te spelen. dat het dan een keer misgaat is begrijpelijk, maar moet door anderen opgelost worden. dat gebeurde.
Maar ik ben het zeker met je eens dat ik graag creatieve spelers zie op het middenveld, dus liever Appelvlaai dan Landzaat. Maar dan moet je wel een goede controleur hebben die rugdekking geeft en dat was Gio niet. En dan speel je ook nog eens heel scherp achterin, dus elk balverlies op het middenveld kan een gevaarlijke counter opleveren. Ik weet niet of je dan met Sneijder én Afellay moet spelen...
Ik zie het liefst Van Bommel, Sneijder en VDV op het middenveld. Eventueel De Zeeuw ipv Van Bommel, aangezien die toch voorlopig niet komt. Afellay speelde ook omdat VDV niet fit was en vulde het uiteindelijk redelijk in. Ik vond hem alleen erg matig beginnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello