30-03-2007, 06:23 PM
centre court Wrote:Ik wil eigenlijk ook graag eens naar Roland Garros of Wimbledon. En eigenlijk heb ik dezelfde vragen. Is er nog voorverkoop en hoe zit 't met kaartverkoop op de wedstrijddagen zelf? Ik weet dat Eli eens op RG is geweest... mss kan hij ons meer vertellen.Voor RG had ik kaarten gewonnen door TM2003 te winnen, voor de showcourts dan. Voor de dag erna heb ik zelf gewoon smorgens aan de kassa gekocht voor de buitenbanen. Dat ging toen prima omdat het de 2e week was, en alleen jeugd enzo. Daar is niet zoveel interesse voor. (Michaella Krajicek en Haase toen aangemoedigd )
Voor Wimbledon ben ik gewoon dagelijks gaan queuen. Dat moet je gewoon doen voor de buitenbanen. Als je om half 8 in de rij staat heb je gewoon kaarten. Klaar.
Queueing voor Wimbledon moet je sowieso eens gedaan hebben. Mensen zien het als "4 uur wachten", maar dat is onzin, het is een fantastische ervaring, dat ik iedere tennisfan aan zou raden. Als je kaarten voor Showcourts wil moet je overnight queuen, maar voor de buitenbanen in de eerste week gewoon zorgen dat je om half 8 daarbent.