01-04-2007, 09:37 AM
Fred Naaigaren Wrote:Ik ben al enorm blij dat we het zo goed doen, dus snap niet helemaal waarom er om kleine dingen zo geklaagd wordt.
De afspraak is dat iedereen fit moet zijn, dat betekent dat iemand 95+ op fitness moet hebben. Er is hier niet iets als 100 met nog wat achter de komma fitness mogelijk, dus ga ik niet bij 97% nog een extra dagdeel op fitness trainen, dat stop ik liever in iets anders.
We hebben gelukkig een hoop spelers die goede stats hebben en daardoor is er concurrentie op verschillende posities aanwezig. Dat sommige mensen daardoor niet iedere week 90 minuten spelen, lijkt me dan ook begrijpelijk. Als iemand dan als reden aangeeft hiermee niet tevreden te zijn door het gebrek aan opbouw in ervaring, vind ik niet getuigen van een goede teamgeest.
We zijn een team met louter bekenden van dit forum, dus moeten we ook wat voor elkaar overhebben. Dat we recent Bumme en Antidote erbij hebben gehaald, ben ik dan ook erg blij mee. Bij Older hebben ze een paar onbekenden binnengehaald en daardoor is bij een aantal de motivatie volledig weggeëbt (Ze hebben kennelijk niets geleerd van Travian).
Ik wil zeggen:
Kom op mannen, geen gezeur en binnenhalen dat landskampioenschap.
That's the spirit!
Ik heb daar niets aan toe te voegen.......
toch wel.....
Ongelofelijk dat ik het met een Rotterdammer volledig eens ben.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
maar verliezen is NIETS!!!