01-04-2007, 01:22 PM
Antidote Wrote:Heb zo'n gevoel dat er sinds mijn komst toch aardig wat los is gekomen onder de verdedigers. LL die zijn basisplek is kwijt geraakt en Nr.1 die niet een volledige wedstrijd nu speelt. Hierdoor is toch wat onvrede ontstaan bij beide.
Het enige wat ik hierover wil zeggen is dat ik allang blij ben dat ik in een team speel met bekende waar ze serieus met het spelletje bezig zijn. Zoals ik al eerder een keer heb gezegd; Voor mij maakt het niks uit of ik op de bank zit, inval of in de basis sta. Als ik maar een toegevoegde waarde kan zijn aan dit geheel. Dat mijn speler nu naar behoren presteerd ben ik alleen maar blij om en geeft me alle reden om nog meer mijn best te doen met dit spelletje.
Mooi gezegd Anti! Onvrede is een groot woord. Ik vind dat de besten moeten spelen. Helaas is er vaak nog geen peil op te trekken wie de beste verdediger is (dus wat de beste skills zijn), vandaar dat er wel eens wat scheve gezichten kunnen ontstaan. Voor de coach is het ook lastig te bepalen wie de beste verdedigers zijn en is het dus niet vreemd als hij vasthoudt aan de opstelling die wint en de 0 houdt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]