01-04-2007, 03:31 PM
Nr. 12 Wrote:Lamme Lennie Wrote:Nr. 12 Wrote:T00L Wrote:Aangezien Fred en Giel gelijke conditie hebben maar Fred op rechts staat, ga je invallen voor Giel ipv Fred
Kortom ik heb deze week geen 90 min gespeeld??? beetje vreemd.
Leg eens uit waarom dat vreemd is? Ik vind het vreemd dat je fitness niet op 100% stond (en de rest van de verdedigers die in de basis stonden ook niet)
1. We hebben afgesproken dat iedereen een wedstrijd per week zal spelen. Ik heb al vaker aangegeven dat ik deze regel goed vind. Zolang ik ook maar 1 wedstrijd per week speel en een wedstrijd duurt 90 min. Voor de ervaringspunten.
2. Ik had een foutje gemaakt i.v.m. ontspannen op 16.00 uur i.p.v. 8.00 uur. Want dan zou ik wel op 100% staan. Waarbij ik wil aangegeven dat dit de eerste keer ooit is geweest dat ik niet op 100% stond en de afspraak was +95%. Kortom alle verdedigers voldeden aan de eis. Dus ik snap niet dat hierover wordt geklaagd.
Kortom:
1. ervaringspunten
2. Conform de eis, maar ik ging wel voor de 100%.
de tering zeg.. 1x word je voortijdig gewisseld en meteen gaan lopen zeiken?
de afspraak is dat iedereen, mits 95% fit bij aanvang van de wedstrijd, 1x per week in de basis begint. er zijn geen afspraken over het aantal minuten en die zal ik ook niet maken, aangezien ik die 'vrijheid' nodig heb voor het bepalen van de tactieken enzo... anders zou ik bij een achterstand bv geen extra spits in kunnen brengen omdat iemand anders dan een paar minuutjes te weinig speelt.